Κυριακή 30 Μαΐου 2010

ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ

Ο γιατρός ήταν σαφής. Το χάπι θα το παίρνεις άπαξ της ημέρας, το πρωϊ, μόλις ξυπνάς.
Η διάρκεια που ενεργεί καθορίζεται από την διάρκεια της μέρας, μόλις νυχτώσει κτυπάς και δυό υπνωτικά και την επομένη τανάπαλιν..
Οπόταν έχουμε: Χαρά- ύπνο, ύπνο-χαρά και ξεπερνάς όλα τα προβλήματα γύρω σου. Γίνεσαι προοδευτικά ένας χαρούμενος-ευτυχισμένος άνθρωπος!
-Προσοχή στις παρανέργειες. Δεν αφήνουμε κενό ανάμεσα στην χαρά και στον ύπνο.
Και μου το τόνισε ο γιατρός, προσοχή στο κενό..
Μια βδομάδα τα πήγαινα περίφημα με την αγωγή, αλλά χτές παραβίασα κατά λάθος το κενό.
Μεταξύ οκτώμιση που νύχτωνε και μέχρι να βρώ τα υπνωτικά, μεσολάβησε ένα τέταρτο, ήταν και ανοικτή η τηλεόραση, τέλειωσε και η ενέργεια της Χαράς, βλέπω και ακούω κάτι...
Λουμπάγκο-Λοβέρδος, λόρδα;, Μανταλίνα...τσανταλίνα..Μαντέλης...μαςταπήραν;, αλλάζει κανάλι η κόρη μου, βλέπω διαδοχικά, Σαμαρά, Βουλγαροκτόνο, τον κυρ-Πάγκαλο, βγαίνει κι ο Γιωργάκης με την Ξυνο-ξενο-γιαννα., αυτήν την και Ξένος και Γιάννα και Πούλου, καπάκι τρώω στη μάπα και τον Πεταλωτή και κοντεύω να τινάξω τα πέταλα!!
-Το γιατρό ρέ, καλέστε το γιατρό φωνάζω!!
Έρχεται ο γιατρός, μεγάλος επιστήμονας, νευροψυχοτέτοιος, φίλος και με βρίσκει ταυλαριασμένο στον καναπέ..
Τι έγινε ρε χαρούμενε, γιατί παραβίασες την αγωγή μου λέει.
-Πες μου, τί είδες, τι άκουσες, τι θυμάσαι κατά τη διάρκεια του Κενού;
Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ο Γιωργάκης είχε σηκωμένα τα μανίκια και ο Πεταλωτής μιλούσε πάλι με την καραμέλα στο στόμα....
Είναι σοβαρή η παρενέργεια ρωτάω το γιατρό;
-Θα δούμε μου λέει, αλλά για πές μου πως πέρασε η βδομάδα με το ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ..
"Μια χαρά πήγαιναν γιατρέ όλα. Όπως μου είπες, έπινα το χάπι το πρωί, και όλη μέρα ήμουν τόσο ευτυχισμένος!! Ήμουν ευγενικός με όλους, εξυπηρετικός, δούλευα με κέφι, όλα άλλαξαν και μέσα μου και έξω μου. Και η πλάκα είναι γιατρέ οτι με το Χάπι, δεν θα το πιστέψεις, ανθρώπους που δεν χώνευα και με νευρίαζαν, άρχισα να τους συμπαθώ...
Ας πούμε στην τηλεόραση, τους άκουγα, δεν καταλάβαινα και πολύ τί έλεγαν, αλλά μου φαινόταν ότι λένε καλά πράγματα για μένα και ότι έκαναν, το έκαναν για το καλό μας.. Τι καλοί άνθρωποι έλεγα, όλο για μας λένε, τίποτα για τον εαυτό τους, τόσο ανιδιοτελείς!!
Και όλα αυτά που άκουγα πριν, ότι τάχα πτωχεύουμε, οτι θα πεινάσουμε και άλλα τέτοια, με το χάπι κατάλαβα ότι είναι ψέμματα.
Αφού το είδα σε μένα. Έκοψα το τσιγάρο, στο ψυγείο δεν υπάρχει τυρί, το γάλα το παίρνω σε σκόνη και το κάνω με ζεστό νερό.. Τι με λές ρε γιατρέ, άλλος άνθρωπος, τόσο χαζοχαρούμενος δεν έννοιωσα ποτέ!! Βλέπω κάθε μέρα τα Στρουμφάκια και το στρουμφοχωριό και νομίζω οτι ζώ εκεί, ότι είμαι στρουμφάκι!!
Και το βράδυ με τα υπνωτικά, ούτε όνειρα βλέπω, ούτε εφιάλτες όπως παλιά, κοιμάμαι σαν πουλάκι.
Ένοιωσα τόσο ευτυχισμένος γιατρέ, τι να σε λέω...
Αλλά πές μου γιατρέ, τι θα κάνουμε με την παρενέργεια του Κενού;
Των πόσο μιλιγκράμ είναι το χάπι της χαράς που σου έδωσα μου λέει ο γιατρός;
Νομίζω των 100 μ.
Θα παίρνεις απο δω και στο εξής των 500μ. το Κενό δεν θα προλαβαίνει να εμφανίζεται...........

Δεν υπάρχουν σχόλια: