Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

ΝΕΑ ΗΘΗ.. ΤΕΛΟΣ ΕΠΟΧΗΣ

        

Ωραίοι καιροί έρχονται. Νοιώθω χαλαρός κι ευτυχΕσμένος.
-Τέλος το αυτοκίνητο,. δεν έχουμε να βάλουμε βενζίνη και επιτέλους,
περπατάμε!!
-Τέλος και το τσιγάρο, για οικονομικούς βέβαια λόγους, γιατί αλλιώς κινδυνεύει η υγεία μου, γιατί το κόβω!!
-Τέρμα και το φαϊ!! Γιατί σε λίγο δεν θάχω να φάω! Κομμένα και τα γλυκά.
-Άσπρος πάτος και το πιοτό (γλιτώνω και τον αλκοολισμό)!!
Άρα, χοληστερίνες, εμφράγματα, πολλαπλά εγκεφαλικά, τα γλιτώνω!!
Σούπερ-ντούπερ ο δικός σου, δικέ μου..
Και το κυριότερο, κανένας δεν θα μου ξεζουμίζει την εργατική μου δύναμη. Γιατί θα είμαι άνεργος και δεν θάχω να χάσω παρά μόνο τις αλυσίδες μου!!!!
-ΟΥάου!! Τί ζωή με περιμένει!! Πετάω στα σύννεφα.. Έτσι κι αλλιώς μόνο ο Αγιος Πέτρος μπορεί να μου δώσει σύνταξη.....



Δικός σου
Νόμιμος
Τάφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: