Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

ΕΧΕΙΣ ΓΡΑΜΜΑ κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΕΝΟΣ ΑΝΕΡΓΟΥ στον ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ

Θα μου επιτρέψεις, μ' όλο το σεβασμό στο αξίωμα και στο πρόσωπό σου να σου μιλώ στον ενικό και με το μικρό σου όνομα. Έτσι θα νοιώσω πιο οικεία, ώστε να βγάλω απο μέσα μου αυτό που νοιώθω και με πνίγει.
 Πολλές φορές "μίλησα" μαζί σου, νοερά, στο γυαλί της τηλεόρασης, στο ραδιόφωνο, στις εφημερίδες, όπου έβλεπα τη μορφή σου κι όπου άκουγα τη φωνή σου. Δημιουργήθηκε μέσα μου μια οικειότητα, ένας δίαυλος επικοινωνίας, μιά ελπίδα, μιά εξοικείωση με τον Γιώργο, τον  πρωθυπουργό, τον φίλο , τον γείτονα, τον δικό μου άνθρωπο! Είμαι σίγουρος πως αυτό που ένοιωσα εγώ , τό ένοιωσαν δεκάδες χιλιάδες πολίτες..
Χτές λοιπόν κάθησα στην τηλεόραση, γιατί θα μιλούσες στούς πολίτες, είπα κάτι θα πεί και για μένα, τι διάολο τόσες φορές μίλησα μαζί του;
Μάταια όμως Γιώργο, δεν είπες τίποτα για μένα, δεν μου απάντησες στα ερωτήματά μου και ας "μιλήσαμε" τόσες φορές!! 
Απογοητεύτηκα, ένας κόμπος έκατσε στο λαιμό μου. Είπα, το πρωί θα του στείλω ένα γράμμα, μιά επιστολή, δημόσια και ανοιχτή...
Αγαπητέ Γιώργο
Είμαι ο πολίτης Σάββας Δημητριάδης 55χρονών κάτοικος Καλαμαριάς, άνεργος κοντά 3 χρόνια με λιγοστές τις δυνάμεις μου για την επιβίωση και τη ζωή. Προφανώς εκατοντάδες χιλιάδες συμπολίτες μου είναι στην ίδια θέση και μοίρα με μένα. Προφανώς δεν έχω καμιά ιδιαιτερότητα ως προς την κατάστασή μου απο τους υπόλοιπους άνεργους.
Ίσα- ίσα η ενεργή συμμετοχή και προσφορά μου στους κοινωνικούς και εργατικούς αγώνες, απο παιδί στα κοινά, με κρατάει όρθιο και συντηρεί τις λιγοστές ελπίδες μου για την επιβίωση..
Θα μου επιτρέψεις όμως Γιώργο, να σου πώ μιά μικρή ιστορία..

Εγω λοιπόν ο Σάββας Δημητριάδης δούλευα μαζί  με τριάντα ακόμα Εργάτες- συναδέλφους μου στο ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, απο το 1998 εγώ, άλλοι απο πιο πρίν, προσφέροντας με υπευθυνότητα τις υπηρεσίες μας σε ένα δημόσιο έργο (κύριος του έργου η ΕΥΑΘ)
που έχει τεράστια σημασία για το Περιβάλλον και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της Θεσσαλονίκης. 
Η εξειδίκευση και η εμπειρία μας στη διαχείρηση των υγρών αποβλήτων και της επεξεργασίας τους αντι να αποτελέσουν βασικό στοιχείο προσφοράς για την παραπέρα ανάπτυξη και ολοκλήρωση του ΒΚ, θεωρήθηκαν απο τους Εργολάβους και την ΕΥΑΘ ως "αρνητικά" προσόντα με αποτέλεσμα την απόλυσή μας το Μάρτιο του 2007.
Έτσι λοιπόν Γιώργο έμεινα άνεργος. Ούτε το εργοστάσιο έκλεισε, ούτε λόγω της "κρίσης" ή επιχείρηση ανέστειλε τη λειτουργία της.
Απο το 2005 ως πρόεδρος του Σωματείου και ως εργαζόμενος σ' ενα δημόσιο έργο περιβάλλοντος και ποιότητας ζωής, ως ώφειλα μίλησα για τα προβλήματα λειτουργίας και συντήρησης του ΒΟΙΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, για τους κινδύνους ρύπανσης του περιβάλλοντος και του Θερμαϊκού κόλπου, για τον κίνδυνο της δημόσιας υγείας και της υγείας των εργαζομένων. Καταγγελίες που επιβεβαιώθηκαν και απο την Διεύθυνση Προστασίας Περιβάλλοντος της Νομαρχίας Θεσ/νίκης και αργότερα απο επιστημονικές έρευνες του Πανεπιστημίου ότι ο Θερμαϊκός μολύνεται απο ακατέργαστα λύματα...
Γι' αυτά πλήρωσα το τίμημα, εκδιώχθηκα, απολύθηκα και όχι μόνο αυτό, αλλά αντιμετώπισα απο τον Εργολάβο την κατηγορία της "συκοφαντικής δυσφήμισης κατά συρροή και εξακολούθηση" δια του τύπου και των μμε! Με τη ρετσινιά ότι ο Δημητριάδης βάζει εμπόδια στη λειτουργία του ΒΚ , οτι λέει ψέμματα, είναι αναξιόπιστος δεν μπόρεσα τρία χρόνια τώρα να βρώ δουλειά!!
Στο δικαστήριο αθωώθηκα απ' τις κατηγορίες της συκοφαντικής δυσφήμισης, το ερώτημα είναι οι καταγγελίες για τη λειτουργία του Βιολογικού τι έγιναν;
Και ακόμα βρισκόμαστε σε δικαστική διαδικασία για την επαναφορά μας στο ΒΚ..
Ας μη σε κουράζω όμως με το ιστορικό του ΒΚ, άλλωστε τώρα που καθιέρωσες τη δημόσια διαβούλευση για όλα τα θέματα,  θα μου δοθεί η ευκαιρία να μιλήσω για τις πράξεις και παραλήψεις στο ιστορικό του ΒΚ, της ΕΥΑΘ...

Αγαπητέ Γιώργο
Με βάση την πίστη μου στις "νοερές" κουβέντες που κάναμε, στα δικά σου λόγια, για αξιοκρατία, για κράτος δικαίου, για διαφάνεια και περι δικαίου αίσθημα..
Ζητώ απο σένα και την πολιτεία:
- Να προστατέψει το συνταγματικό μου δικαίωμα να συνεχίσω να εργάζομαι και να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο κοινωνικό σύνολο.
-Να προστατέψει το δικαίωμά μου να ασκώ τα δημοκρατικά μου δικαιώματα, να έχω δουλειά και να ασκώ ελεύθερα τη συνδικαλιστική μου δράση.
-Να προστατέψει το δικαίωμά μου να δημοσιοποιώ ζητήματα που αφορούν την προστασία του περιβάλλοντος, τη δημόσια υγεία, την υγιεινή και ασφάλεια των εργαζομένων
-Να προστατέψει το δικαίωμά μου να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τα δικαιώματα αλλά και τις υποχρεώσεις μου..
- Να προστατέψεις Γιώργο εσύ και τα συντεταγμένα όργανα της πολιτείας τα δημόσια έργα που οι υπηρεσίες τους παρέχουν κοινωνικά αγαθά, απο τούς εργολάβους- αναδόχους.
-Οι υπηρεσίες Νερού και Περιβάλλοντος πρέπει να περάσουν άμεσα στον απόλυτο δημόσιο έλεγχο.

Χθές μου ζήτησες πάλι συναίνεση και θυσίες για τη δύσκολη πράγματι κατάσταση που περνάει η πατρίδα. Είμαι στη διάθεσή σου Γιώργο, όση συναίνεση θέλεις πάρτην. Για θυσίες, τι να θυσιάσω άλλο, την ανεργία μου, τη χαμένη αξιοπρέπειά μου, τη συνείδησή μου τι;
Από όσο θυμάμαι, απο μικρό παιδί μια ζωή συναινώ και θυσιάζομαι για το καλό της πατρίδας και έφτασα στο σημείο η πατρίδα να ζητάει και την ίδια τη ζωή μου, αν είναι για το καλό και το δίκαιο ας την πάρει!!

Εύχομαι ολόψυχα αγαπητέ Γιώργο κουράγιο και δύναμη και να πραγματοποιήσεις τους στόχους σου για την πατρίδα..

                                                                    Με εκτίμηση ΣΑΒΒΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ

                                           








Δεν υπάρχουν σχόλια: