Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

Χθες το βράδυ ήρθαν στο όνειρό μου πολύ σημαντικά πρόσωπα που ζουν πια στο υπερπέραν, αλλά μας παρακολουθούν με αγωνία και αγάπη. Οι αγώνες τους για το λαό και την ενότητα της αριστεράς έρχεται από πολύ μακρυά και πάει πολύ μακρυά. Οι παρακαταθήκες τους οδηγός για μας που θέλουμε να ενώσουμε το λαό και την αριστερά τούτες τις δύσκολες συγκυρίες που περνά η πατρίδα και ο λαός.
Τους είδα λοιπόν στο όνειρό μου, ζωντανούς κι ανήσυχους. Ήρθαν όλοι... ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ, ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΛΟΓΙΑΝΝΗΣ, ΝΙΚΟΣ  ΠΛΟΥΜΠΙΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΣΣΑΛΙΔΗΣ , ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗΣ, ΕΛΛΗ ΠΑΠΠΑ, ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΕΤΡΟΥΛΑΣ, κι άλλοι δεκάδες επώνυμοι κι ανώνυμοι αγωνιστές του λαού που δεν είναι πια ανάμεσά μας.
-Μην ανησυχείς σύντροφε μου είπαν, η επίσκεψή μας είναι για καλό. Ακούσαμε το προσκλητήριο για την ενότητα της Αριστεράς και του λαού και μαζευτήκαμε να βοηθήσουμε.
Σας βλέπουμε , σας παρακολουθούμε, είμαστε περήφανοι για την απόφαση σας για την ενότητα της Αριστεράς.
Μου είπαν για τους αγώνες τους, μίλησαν για τα λάθη και τις αδυναμίες τους, επέμεναν πολύ στην ενότητα της Αριστεράς. Μου μίλησαν για το "σύνδρομο της διάσπασης" της Αριστεράς και με μεγάλη συγκίνηση μου ανακοίνωσαν ότι δημιούργησαν πριν πολύ καιρό την πρώτη οργάνωση ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ  σε μια μεγάλη ανοιχτή συνέλευση όπου συμμετείχαν ΟΛΟΙ, ο καθείς με τις απόψεις του!!
Και αφού με χαιρέτησαν ευχήθηκαν μέσα από την καρδιά τους να πετύχουμε τους στόχους μας..
Συγκινημένος, περήφανος για την τιμή, να με επισκεφθούν όλοι αυτοί οι σπουδαίοι άνθρωποι, σκέφτομαι ότι η ενότητα της Αριστεράς δεν είναι αφηρημένη έννοια ούτε συμβαδίζει με την "τέχνη του εφικτού", είναι κατάκτηση. Καθημερινός αγώνας με τον εαυτό μας, με τα λάθη και τις αδυναμίες μας με το παρελθόν και το μέλλον!

Δεν υπάρχουν σχόλια: