Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

ΕΤΟΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ

"όσοι έχουν την τύχη μας στα χέρια τους, όσοι μας κυβερνούν, μεγάλοι και μικροί και υπουργοί και βουλευταί, τόχουν σε δόξα, τόχουν σε τιμή, τόχουν δε ικανότητη, το να τους ειπής: ότι έκλεψαν, ότι πρόδωσαν, ότι ήφεραν τόσα κακά εις τη πατρίδα!
Είναι "άξιοι" άνθρωποι και τιμώνται και βραβεύονται.
Όσοι είναι τίμιοι, κατατρέχονται ως ανάξιοι της κοινωνίας και της πολιτείας...

"Ετούτη την πατρίδα όμως την έχομεν ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ και οι σοφοί κι οι αμαθείς και πλούσιοι και φτωχοί και πολιτικοί και οι πλέον μικρότεροι άνθρωποι, όσοι αγωνιστήκαμεν αναλόγως ο καθείς.
Το λοιπόν, έχωμεν να ζήσωμεν Εδώ!
Είμαστε εις το "εμείς" κι όχι εις το "εγώ". Κι εις το εξής να μάθωμεν γνώση, αν θέλωμεν να φτειάσωμεν Χωριό........

                                                              ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

Η χώρα μου είναι μικρή, μα γεμάτη όνειρα για μια καλύτερη ζωή.
Η χώρα μου είναι μικρή μα είναι αυτή  που δίδαξε τον πολιτισμό και την δημοκρατία στον υπόλοιπο κόσμο!
Η χώρα μου είναι μικρή, μα ζει σ΄αυτή ένας "κόσμος αγγέλων" που υποσχέθηκε την είσοδο των μη προνομιούχων Ελλήνων στην ΕΔΕΜ..
Η χώρα μου είναι μικρή, μα ζει σ΄αυτήν ένας "κόσμος αγγέλων" που υποσχέθηκε την επανίδρυση του κράτους, την κάθαρση και την διαφάνεια!
ΑΥΤΟΙ οι "άγγελοι" μετατράπηκαν σε ΛΕΓΕΩΝΑ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ που όχι μόνο πλούτισε σε βάρος μας αλλά κυριολεκτικά τσαλαπάτησε την αξιοπρέπειά μας.
Η χώρα μου είναι μικρή, δεν χωράει άλλο αυτούς τους "ΑΓΓΕΛΟΥΣ".
Να φύγουν τώρα, όσο πιο μακρυά μπορούν!

                                                        Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: